Nationaldagen

hellu
bloggar lite snabbt nu, sitter i mitt rum och det måste vara över 40 grader här inne, seriöst så håller jag på kokas levande.
Nåja ska försöka hinna skiva ett inlägg innan jag dör.
Turkiet alltså, vi sola och badade varje dag. Hotellet var megastort och det var all inclusive så är fett fet nu. Var ju bara att hämta läsk, glass, och vadfan som hällst, när som hällst. Fanns typ 10000 olika maträtter vid middag, lunch och frukost.
Nu ska jag banta.
Brände mig första dagen hehe, Lova brände sig mest och slog även fingret så det var helt blått och nageln var cp, usch ingen vacker syn.
De hade shower varje kväll, vissa sög fett men det var en Michael Jackson show som var G.R.Y.M! Är inte så värst brun, var ju liksom första solningen för iår, men nu har jag iaf en bra grund.
Hotellet hade även ett vatten-land och ett tivoli så vi var sysselsatta hela tiden.

Att lägga på minnet:
1. Morgen
2. where are my flapjacks
3. russian boy & girl


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0