hejhopp skolkare

hellu
var på görven igår med massa folk, det var mysigt. Fast jag och hanna cyklade hem i totalmörker genom skogen, var lite småläskigt.
Idag har vi inga lektioner förutom svenska så den struntar jag i. Vad ska vi göra liksom? come on dagen innan skolavslutningen, ofta man ska ha lektioner då... Det är egentligen klassens dag, men våra kära mentorer är ju lite snea och har såklart inte fixat nått, så då tycker jag att vi förtjärnar att vara lediga! Ska bara ta det lugnt, vaknade med halsont :O Ska nog sola lite också, i vår nya solstol hehe :)
Aja nu ska jag ner och äta frukost, det sämsta är att det går INGENTING bra på tv nu på morgonen :( hah hejdå

Juste min mobil är typ sönder nu! -.- Den måste ju hålla ut till höst så jag kan köpa Iphone 4S, vill inte ha bara Iphone 4, det är ju gammla nyheter.. ska ha nytt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0