keep it strong

hellu, åkte till stan med hanna, fick med mig lite grejer hem! hum, 2 linnen, shorts, smink och smycken. Och mitt smycke från MQ hade hemligt larm som de inte tagit bort så pep i varje butik jag gick in i, skit pinsamt. idioter. Nu är jag bara hemma, spela nyss monopol med min bror och jag vann överlägset, känns ju sisådär skit bra. Päronen är på middag så vi barnen här hemma lär se på någon film eller nått, mysa lite. Gud vad jag är gosig nu för tiden, saknar axel och vill inte vara själv så är med familjen typ hela tiden :)

åååhååå vad jag längtar till nya iphone kommer, har hört att det är 4S men nu säger de att det är 5an, skiter i vilket (men 5an skulle vara varmt välkommen hehe) bara den kommer i september, min mobil håller inte länge till!
hejdåå


från vaggan till graven♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0