Torsdag

helluu
Dagen har gått upp och ner. Först och främst är jag super glad över att jag och carro fick MVG på vår powerpoint presentation, som vi jobbade häcken för.
Sen fick vi vårt nya schema och jag blev skit sur. Måste vänta 4 timmar i skolan till en lektion på tisdag. Kommer sluta kvart över 5 isf för runt 12. Men jag ska nog hoppa av den kursen, den är frivillig för mig och känns absoult inte värt det. Tisdagar är min ända "bra" dag, då jag hinner plugga, träna osv. Resten av dagarna slutar jag runt 4 så det brukar bli stressigt att hinna med allt.
Aja nog om detta.
Har pluggat sedan kl 5 och nu känner jag mig ganska klar. Väntar på att serien "svärdet och sprian" ska börja, sista delen idag, wooohoo har följt den till slutet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0