tisdaag

halloj
gissa vem som förlorade på bowlingen. Ni som gissa mig hade rätt woohoo, sa ju att jag skulle suga -.- bajs! Carro vann iaf.
Efteråt så drog jag hem och senare på kvällen åka jag hem till Axel.  Vi spela fifa.... jag sög. Sen såg vi 2 filmer. Jag kom inte hem för sl suger så pappa fick vakna och komma och hämta mig haha (a)
Vaknade 11, och inser nu att jag ska börja vakna tidigare så jag inte vänder på dygnet helt. okej ska vakna halv 11 imorgon.. tror jag.
Sitter just nu och sjunger till Jays låt "like a prayer" Idag ska jag nog vara med banan.
Håller tummen för pumba (carro) som ska ta sin första körlektion, lycka till sötnoosisen!
Just nu känns livet väldigt orättvist, varför kan aldrig nått gå min väg någongång.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0