tisdaag

första skoldagen avklarad, fick läxor på båda lektionerna, en viktigare än den andra. Spanska glosor, som inte är så viktigt och sen NK förhör som är viktigt, mini prov. Båda är till nästa fredag.
Nu har jag 5 saker att plugga på, Matte, FE, NK, spanska och idrott. Kommer få sitta inne varje dag..
Tänkte göra lite Fe nu, har precis gjort lite matte och sist ska jag försöka börja med idrotten. Imorgon börjar jag 09:50 så det blir lite sovmorgon så det är bra. Men nu till en skit mega bra sak:
Jag kommer inte ha någon naturkunskap på 4 veckor!! kan ni tänka er. Hon berätta att hon ska resa utomlands men jag tänkte ju såklart på att vi skulle få en vikare men så säger hon att vi slipper lektionerna ist, snacka om happy moment.
Min hals är förövrigt helt sönder hostad.


sommmmmaaar tack, NU!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0