söndag

tjenare
igår var jag ute och gick med hanna i 2 timmar typ, snackade om allt mellan himmel och jord. Sen när vi satt utanför mig och prata så hör vi nått från skogen. Det låter som om en tjej skriker värsta dödsskriket, vi blir fett rädda och kutar hem till mig och ropar ner mamma men när hon kommer så har det slutat. Usch var riktigt obehaglit.
Sen när jag kom in så lindade jag en filt runt mig, täcke över + mitt överkast och till sist min morgonrock MEN jag var fortfarande iskall. Tog typ 2 timmar för mig att tina upp, min näsa var kall och jag såg ut som rudolf.
Idag ska jag plugga lite och sen vet jag inte, skönt!
Nu ligger jag och kollar på disneydags, hihihi ska börja plugga snart




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0