nyååååår

ska försöka skirva om nyår osv lite kort sådär.
Åka först hem till jennifer som fyllde år, fika lite och spela spel. Drog hem och fixade massa saker. Carro kom, gurran kom och hanna kom. Vi fixade mat och oss själva osv.
Sen drog hanna till en fest, jag carro och gurran drog till en annan. Med helt nytt folk, var lite tveksamma i början men fyfan vilken tur att vi drog. Det var skit kul, roligaste nyår ever. Det var galet! Raketer smällde på marken där vi stod. Jag ramlade 2 gånger under dagen och vi kom inte hem! Fast tillslut kom vi ju hem, runt 5.

Vaknade vid 10 för carro skulle jobba, stackarn. Jag och gurran låg kvar i sängen exakt hela dagen! på kvällen kom carro igen och vi såg på fångarna på fortet då jag tabba mig:

tagen av carro för hon skriver så bra:

Måste bara berätta en rolig sak. Jag, Madde och Jessica satt nu i kväll och tittade på "fångarna på fortet". Så säger Gunde något som är fett töntigt och han skulle verka rolig. Jag hade suttit och dissat Gunde under hela programmet och nu skulle även Jessica börja med sitt dissande och hon sa ironiskt:
" HÖ-HÖ....Skitkul Gunte.."
HAHAH ASSÅ VI DOG AV GARV I DETTA ÖGONBLICK. Vet, skittort nu. Synd att ni inte var med!

hahahahha fail! men kul som fan var det hehehheh. Sen såg jag och carro på dreamgirls, skit bra som vanligt ;)
Nu ska jag möta upp carro för en låååång prommenad.

Hela helgen har bestått av asgarv. Har verkligen skrattat otroligt mycket. 2011 ska spenderas grymt mycket med carro och gurran, fyfan vad roligt vi alltid har!
Ska lägga in bilder sen när jag har mer tid för nu ska jag börja fixa mig, hejdååå


Jag och carro, nyåååår!


Kommentarer
Carro

HAHA :D 2011 och alla år framåt är våra år!!!!!!!!!!!!!! :D

2011-01-03 @ 16:17:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0