måndag

tjenare
måndag, usch för det. den 4 och 5 lektionen höll jag på att somna... Nu ska jag börja plugga lite matte men vill verkligen inte. Dels för att jag inte fattar nått och för att jag är sjukt trött så ögonen går i kors. Måste få tag i carro men hon tränar (som vanligt) Hon ringer nog efter :)
Imorgon slutar jag halv 10 så ska egentligen inte klaga över något. Och sen på torsdag så ska vi på en mässa så slutar runt 2 - halv 3 ist för 5 och sist så har jag bara en lektion på fredag.
MEN vi har fått massa övningar osv som vi ska göra, grejen är att vi får göra det på valfri plats.
Nu ska jag börja med matten, hejsvejs


We’re going hard, Just like the world is ours



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0