tisdag

hellu
axel sov här igår men nu har han åkt till jobbet och lämnat mig ensam. Eller nä är med bror som är sjuk. Själv har jag typ som en "hemarbetsdag"
sitter och skriver på idrottsuppgiften, har gjort klart spanskan och väntar på att carro ska skicka en grej i historian så jag kan börja på den.
Har även engelska, 2 grejer till och med. En uppsats om Hamlet och massa glosor. Men glosorna glömde jag i plugget och glömde även svenska läxan. Ska göra de imorgon ist.
Det som är viktigast just nu är historan och spanskan eftersom det är nu på fredag och måndag.
Idrotten har jag till påsk på mig...
Super glad för det fina vädret! Nä nu ska jag fortsätta plugga, hejdåå


lördags


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0