tisdag

hellu
har presenterat spanskan nu, ett fiasko. Höll på skratta ihjäl mig jag jag madde och burran redovisade. Lät så otroligt dåligt hahahahhaha. Aja skönt att ha det avklarat iaf.
Nu har det börjat bli bättre med pluggandet, ganska många saker är avklarade.
Ska skicka in engelskan idag och sen är det historia uppsatsen kvar. Har skrivit ca 1 A4, 2 kvar. Den ska in nästa onsdag.
Det är typ det innan lovet, lite små läxor här och där såklart. Sen efter lovet har jag 2 prov på direkten, så måste börja plugga till de dock... aja that's life.

Hade bara spanska idag, därför är jag hemma så tidigt. Super skönt! har pluggat klart för idag redan så ska chilla galet.
Hejdåå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0