Lördag

amen tja
Igår var jag på tjejmiddag, det var trevligt :) gick sen hem till axel och sov. Han jobbar som vanligt så är hemma fett tidigt.

Nu till fredagens höjdpunkter:
1.
Jag och carro väntar på bussen, då börjar en tjejs mobil ringa med den där ringsignalen Good morning goood mooooringn, aa ni vet. Vi börjar fnittar lite... men sen typ 30 sek efter så har jag glömt hela skiten och sjunger högt med min opera röst GOOD MORNING, GOOOD MORNINIIIING. 
Kollar snabbt på carro och inser mitt misstag, och sen börjar vi asgarva.

2.
På väg hem till axel (inatt) ser jag en bil som heter WOW, säger wow för mig själv och skrattar lite. Sen kommer en isfläck och jag halkar och skriker skit högt WOOOOW.
Finner balansen och asgarvar själv.

hehe där hade ni dom, släkten kommer hit lite senare, nu ska jag bara slappa hejdååå




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0