torsdag

hejsan alla fina!
Är hemma nu. Idag på dagen har jag inte gjort ett piss, bara kollat på tv och sovit typ. Ringde Em sen och snackade lite, en viss jennifer fyller år på nyårsafton (så blir 2 firande på samma kväll) och vi måste ju fixa en rolig grej. Vi möttes upp vid Willys och handlade lite småsaker.
Tog bussen hem till Ems nya hus, som förövrigt var skit STORT, de gör om precis allt så just nu är det inte klart, men fick beskrivet för mig hur det skulle se ut och det kommer bli jävligt nice :D
Em kommer få som en egen våning typ, ett eget kök, vardagsrum och toa! Snacka om att vi kommer hänga där rätt ofta (;

Nu ligger jag i sängen och har ångest över att jag ska upp så tidigt imorgon. Ska överleva haha.
Sen på kvällen ska vi faktiskt ut, jag vet... dagen innan nyår... men jennifer ska ut innan 2012 så måste ju ba hänka :D

Är så sjukt sugen på att åka utomlands, vi sncka om det idag med familjen, lutar åt att vi ska åka till USA!! :D wohooo Miami! och allt annat. Vill verkligen dit, älskar USA! älskar deras shopping, love it! Ska börja spara redan nu hihi ^^
Har varit i USA en gång tidigare, var sjukt kul! var då i Hollywood och LA osv, nu ska vi åka till andra sidan (:


Milllllljjjjjaaaarrrdddeeerrr tummar upp på den! vill verkligen dit. Ska shoppa som en galning.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0