onsdag

tjatja bloggeeeen!
idag har jag gjort lite av det ena och det andra. Hade min första körlektion bajstidigt, kom hem och deckade i soffan på en gång.
Sen kom 2/3 kusiner som jag latjade lite med. Testade vårat bilspel som blivit väldigt populärt, mina farbröder och morbror kommer hit varje dag och kör haha nördar.
Sen somnade jag igen, vaknade av att carro stod utanför dörren med hårfärningen, så vi gick upp och slingade hennes hår, hoppas det blir bra!
Sen åkte jag bror och mamma till en grekisk resturang och åt middag. Åkte sedan hem och sprang direkt över till banan.
Satt och snacka en hel det föst, sen satte vi på Step Up, Skit bra film! Avslutade kvällen med en prommenad.
Snackades en hel den om nyår, ASTAGGAD!
Fast ska ut dagen innan faktiskt, haha kommer blir tufft. Men Jennifer fyller faktiskt 18 och det kan jag ju inte missa :)

Imorgon händer inte så mycket, ska ta det lungt. Läsa lite u körkortsboken osv.


booooobies


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0