hejhopp

obeskrivligt skön känsla med jullov, ni anar inte!
Var först på julavslutningen och sen gjorde jag massvis med ärenden.
Efter det var jag och carro hemma hos madde och fixade oss, drog till Hanna (som fyllde år GRATTIS) och förade. Kutade till bussen som galningar.
Gick till Collage, SMOCKAT med folk. Carro ringde en bekant på magenta så han fixa in oss gratis och VIP. asnice. Dock så var det så sjukt mycket folk, var där till runt 1 och sen tog jag madde och carro nattbussen hem.

Vaknade för ett tag sen, inte bakis som tur är! Huset är tomt, vet inte vart familjen är haha :P Vet inte vad jag ska göra idag, får se. Vill bara chilla och NJUUUTA av lovet.
Snart är det jul!!!!!!!!!!!!!!!!! wiiiii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0