Söndag

Hola!
Var ute och gick powerwalk i en timme själv, väldigt uppfriskande och nu ska jag komma igång med träningen igen :)
Det är typ det enda jag gjort idag, but what to do.. det är ju söndag. Måste ladda upp inför skolveckan. Har verkligen lust att åka någonstans, ska föreslå att vi ska åka upp till stugan över en helg tror jag. Vardagen här hemma börjar bli svart och vit. Vill tillbaka till Zakynthos mest av allt.
Blir så sur när jag ser på The Hills och liknande, de lever verkligen ett kul och perfekt liv. Önskar ibland att jag föddes i LA! fett soft det skulle vara.
Aja önsketänkande... Börjar 10:50 imorgon så sovmorgon för min del, yey!


deep-talk med brudarna i duschen, standard haha!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0