Kan du gråta hela natten och sedan vakna upp nästa morgon som om allt är okej?

hejhopp
ska berätta lite snabbt om helgen. i fredags drog jag och Carro till jakan efter skolan, gick runt lite där. Köpte 3 trosor! Sen på kvällen var jag med em och hanna.
På lördagen åkte jag och em in till staden, hittade en jätte fin tröja på hm som jag införskaffade mig. Stötte även på burran. Em klippte sig också. Sen på kvällen kom hon till mig och så tittade vi på ....... dadadadadadadad SKRÄCKFILMER, oväntat va..
Ingen var särskillt läskig men ändå så vaknade jag upp ur en mardröm under natten, var livrädd. Hemsk natt!

Idag har jag varit hos mina kusiner och firat Daniel som är nu hela 12 år, fy vad de växer.
Sen har jag färgat carros hår och till sist har jag gått prommenad med hanna :)
Nu ligger jag i sängen och är inte ett dugg sugen på att gå till skolan, bajs.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0