:(

tja
att gå upp kl 5 har varit ett rent heltvette, men nu undrar ni kasnke varför jag bloggar kl 10 på morgonen ( då jag egentligen redan jobbat ca halva dagen)
JAG ÄR SJUK :(  Igår försvann min röst så lät som jag vet inte vad, roligt lät det iaf. Huvudet gjorde skit ont också, halsen var så svullen och sved så jag hade lust att kapa av den.

När jag vaknade kl 5 i morse för att se om jag kunde gå till jobbet var rösten helt borta! blev fett rädd och trodde att den aldrig skulle komma tillbaka. Jag pepprade med halstabletter och bestämde mig för att stanna hemma.
Tröstar mig med att jag redan vart duktig och jobbat lite mer än 4 veckor kl 7-16.
Tror att problemet är att jag inte alls vilat kroppen. Har haft ont i halsen hela veckan och kroppen har aldrig fått vila. Testa ni att gå upp kl 5 och komma hem kl 5 på kvällen så kommer ni nog också bli sjuka :)

Nu ska jag vila och be till gud att det inte är halsfluss och att det snart går över så inte mina 2 sista veckor på sommarlovet spenderades på jobbet och i sängen -.-
Hejdå :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0