soooool

hellu har haft en toppendag idag. Gick hem till banan på morgonen och hjälpte henne med en sak, sen träffade jag carro. Vi drog till ica och köpte glass och gick sen vidare till vallen för att sola. Där träffade vi även på några vänner så vi satt och sola/prata med dom hela dagen. Åh ÄLSKAR denna värme, sommar kom nu!
Vi drog hem när det började blåsa lite för mycket och nu har jag precis ätit och funderar på vad jag ska göra ikväll. Kanske ska vara med pojkis en sista gång innan jag drar till LONDON, fyfan vad taggad jag ääääär! 2 dagaaaar. Det kommer vara fint väder där, 20-24 grader wopwop


tessan jag carro och burran innan en fest för ett tag sedan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0