Pluggpluggplugg

Hejsan sötnosar. Fint väder det är ute va, otroligt skönt. Om det fortfarande skulle vara mörkt och tråkigt vet jag inte vad jag skulle göra. Men som tur för mig så skiner solen och det känns som om våren äntligen är här. All snö har snart smält bort och sen när sopbilen har sopat upp allt grus, då är det verkligen dags för sommaaaaar! Idag hade jag dock min varmaste vinterjacka på mig, var så frusen i morse. Kl 7 på morgonen är det inte varmt ute kan jag tala om för er. Väntar på att mamma ska komma hem, vi ska äta en super god middag :D efter maten hade jag tänk göra lite matte och svenska. Ska även läsa lite i svenskaboken och engelskaboken. Usch har väldigt mycket i skolan just nu, but what to dooo. Nu ska jag göra annat, pussisar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0