Måndag

Asso det har nänt något. Även fast jag har sovmorgon så vaknar jag tidigt och kan Inte somna om. Idag kunde jag sova till halv 9 men vakna halv 8 och kunde inte somna om. Har iaf ingen matte idag, och min förkylning vägrar ge sig. Trodde det var över nu och så vaknar jag med jätte halsont :( sitter och glor på MTV och lyssnar på musik. Bussen går om en timme -.- om det var soligt kunde jag gått till skolan, men det ser grått och kallt ur så det lockar inte så mycket. Ucsh nu kom robyns låt, gillar inte henne. Dock är texten bra. Har på mig super små jeans, haha obekvämt, men det är mina kära Diesel som man måste töja ut lite när de är nytvättade. Får gå in dom idag. Aja hejdå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0