lördag

hellu
lördag förmiddag, vädret kunde vart bättre men regnar inte så ska inte klaga. Vaknade rätt tidigt och har hunnit med att städa rummet och äta en tastys sallad till lunch, gott! Sitter och pluggar NK nu, gener och stuff. Ska hem till axel när han slutat jobbet.
Imorgon ska jag plugga och träffa kusinerna, vi ska plannera inför vår London resa som är om 12 dagar!! woohoooo. Super taggad, vill bort får detta land och dess bekymmer.
Bror och pappa kommer hem idag också, de har varit och åkt skidor heela veckan.
På tal om en vecka så är det just bara en vecka kvar av skolan, sen är det påskloov! En till bra sak är att jag inte har någon matte på 2 veckor hehe. Har pluggat det alldedes för mycket under den sista tiden, behöver tänka på annat än lågarittmen och derivata för ett tag känner jag.
Aja nu ska jag fortsätta plugga, hejdååå.


asso varför finns ens den här typ av grej, man ser ju inte ett skit liksom


kolla vad jag hitta att man kan göra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0