fredag

halloj underbara väder!
Sov hos axel, såg på America history x, Den var bra. Började 10:45 med förhör/prov.. gick helt okej. Sen gick jag och gurran till jakan, köpte en present till hennes syrra sen vidare till coop där vi köpte munkar. Sen gick vi ut i solen och njöt av munkarna och värmen!
Sen gick vi tillbaka till skolan där jag hade spanska lektion i 10 min och nu är det looov! När jag kom hem satt jag ute i solen i 1 timme. Banan kom förbi så satt vi och snacka länge. Saknat den bajsen.
Ska ju till landet imorgon så orkar inte hitta på något idag, ska sova hos axel (igen hihi) och sen tidigt imorgon åker jag till mitt älskade land. Kommer bli toppen.
Lovet är sjukt efterlängtat, London och allt! Nu ska jag maila in en grej till min spanska lärare, heejdåå

juste, var ju hos tandis igår, inga hååål! Axel köpte glass till mig (ben&jerry) för jag var så duktig ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0