Fill me with your poison

hellu
Har varit med axelbaxel som sagt efter skolan, mysigt värre :) han skjusade hem mig runt 8 och då passade jag på att plugga. Fick en spanska grej till som jag var tvungen att göra. Seriöst vad äre med han... bara för han inte kan ta lite kritik så ska han vara sur på exakt alla och ge massa uppgifter. Massa glosor och svara på ett brev..

Sen pluggade jag även NK. Imorgon börjar jag 20 över 12! så jävla skönt. Har dock nationellt prov i muntligt i engelska, nu börjar nervösiteten smyga sig på. Aja har med carro och vipps så var hela situationen 1000 gånger bättre. Perfekt att han para ihop mig med min underbara vapendragare!
Nu ska jag se på nån film kanske, ska upp 10 imorgon så kan vara upp länge.. eheheh.
Hejdåå bajsisar :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0