woop

wooop dagen alla väntat på, eller iaf jag. Förts hoffmaestro på grönan och sen party ;) Efter skolan måste jag skynda mig som en galning hem och fixa mig inför kvällen, känner på mig att jag kommer vara skit ful ikväll! Håret kommer lockas och sånt -.- Vet inte alls vilka kläder jag ska ha... mitt fodral kanske? Nu måste jag verkligen börja fixa mig, ska platta håret lite nu redan, kommer aldrig hinna göra den sen efter skolan, har typ mindre än 1 timme att fixa mig, och platta håret tar typ 40 min.
Måste ringa hanna sen och prata om kläder och allt möjligt!

Idag kommer mona sahlin till vår skola, ska bli intressant och se vad hon har att säga, men det bästa är att vi slipper lektioner hehe ;)
Nu måste jag verkligen skynda mig aaaaaaaah


min älskade klass haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0