standing where you left me, you better come and get me

hellu
tisdag, den bästa dagen. Slutar halv 1 och senare har jag dans woohoo. Ska plugga lite svenska, matten tar jag imorgon efter jag gymat med sophia ;)
Sitter just nu och sjunger med i låtar, funderar på vilka kläder jag ska ha på dansen ikväll och jag upptäkte nyss att vår tavla är upphängd igen hehe.
Ska fixa mina naglar nu (emmelie ska få fixa dom sen hedanefter, kommer visa er hur grym hon är ;) kommer ha snyggaste naglarna ever)
nu ska jag hämta nagellack, hejdåå


livet skulle vara ett helvette utan dig bejbi


Kommentarer
RD (red-face)

Aw! kan inte tänka mig ett liv utan dig <3

2010-09-07 @ 17:40:29
URL: http://carruuo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0