onsdag

gaaah hatar att vara sjuk, har ont i huvudet och förkyld som fan. Jag blir sur om jag får feber, kan tänka mig att jag redan har det...
Ska ta alvedon innan jag drar till plugget, ta med mig många halstabletter!!
Ute är det helt dimmigt, ska klä mig varmt idag, måste bli frisk. Ska inte gyma idag, allt blev ju värre under natten så inte smart att träna då. Hummm det verkar som om nån eller nått inte vill att jag och sophia ska gyma... Ska sminka mig lite och sen ska jag äta frukost, tur att jag har sovmorgon så jag kunde sova ut, somnade vid halv 11 så det är superbra!
Nu ska jag börja fixa mig, kommer inte orka med att stredda idag, hejdåå♥


sommras, carros land♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0