only time will tell

hellu
hoffmaestro var galet igår, vi blev mosade och vissa av oss fick panik (som mig själv) så det var super läskigt och jag mådde fett dåligt efter haha men annars var de grymt! Hela kvällen var bra.
Sov hos jennipenni men nu är jag hemma, ska in till stan med banan och slem. Hanna ska leta efter jeans och själv ska jag inte köpa nått! Ska verkligen stoppa mig själv den här gågen. Brular oftast sluta med att jag kommer hem med 5 påsar och 0 kr på kortet. Men inte den här gången!
Ikväll ska jag nog bara chilla med några vänner, fullrulle igår så behöver vila!
Nu ska vi typ åka eller nja men jag ska iaf sluta blogga för har inget mer att säga. Hejdååå


ta mig tillbaka


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0