när man absolut inte får

Heej
asso på företagsekonomi lektionen idag var det hemskt! Jag och tessan satt och skrattade hela tiden för en pinsam grej jag hade gjort förut. Lärarna sa till hela tiden men vi kunde inte sluta. Satt och bet i handen för att inte skratta högt, så satt där och studdsa upp och ner hahahha. Sen kunde jag inte titta på tessan för då börja jag skratta igen. riktig jobbig situation må jag säga hahaha.

Annars så flöt dagen på som vanligt och jag har redan pluggat matte, bara engelska kvar ;) Jag får alltid ont i huvudet efter en skoldag, jobbigtjobbigt.
På torsdag börjar jag kl 11, suuuuper skönt! Jag har lust att strunta i plugget och åka in och fika eller nått, men ingen kan hahahaha. Känns som om jag slösar bort livet i mitt hus. Jag vill hitta på saker!
Nu ska jag göra annat, hejsveeejs



jacob (Taylor) och jaag hihiih


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0