myys

helluuj
Igår efter skolan åkte jag hem till sandra, alla andra tjejerna från gamla klassen (förutom Clara) var där. vi satt och sncka massa gamla minnen och gjorde andra galna saker.
Sen på kvällen kom Emmelie till mig, vi var flum så vi satt och asgarva åt vårat lilla bus hehehhe. sen låg vi i min säng och såg på 2 filmer, the omen och vampire sucks. Den första filmen var en skräck såklart, jag och Em älskaaaar skräckisar. Den var helt okej, vampire sucks därimot var inte bra, men vi skratta ibland.
Vi somna runt halv 3, nu har hon åkt hem och jag ska till stan med banan, ska bara sminka mig sen ska jag ringa henne och höra hur långt hon har kommit
Ikväll är det gårdsfest, alla på gården samlas och har knytkalas heehe, vi ska iaf vara med på middagen och sen får vi se vad vi hittar på ;)
Nu ska jag draa, hejsvejs♥


här har vi ju mina 2 änglar, emmelie hanna och jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0