ja jag är knäpp

har väl si dådär tråkigt nu vaaaaaaaa
Ska laga nån middag (tacos som igår tror jag, om nån tomat vill ploppa fram ur kylskåpet skulle jag bli super glad) sen ska jag sätta mig och skriva på svenskan, har liksom fastnat ordentligt. Eller egentligen inte men man måste skriva minst 2 sidor och jag har skrivit 1.5 lite irreterande! svårt att fylla på när jag har gjort det i 2 dagar nu.

Kom nyss  att imorgon har jag bara naturkunskap och mentor wooohoo spanskan är inställd (fick massa läxa men gjort klart dom) sovmorgon till 09.50 och slutar 12.30 superskööönt! Sen är det dans, ännu bättre ;)

Ikväll, eller vafan det är ju kväll men senare ikväll så ska jag nog se på nån film, fast nää vi har inga bra.. -.- nån kanske jag hittar om jag letar längstbak.
Har suttit i fotöljen länge nu och det börjar kännas i ryggen. Datan bränner på benen.


om jag ser ut såhär vet du att jag är på dåligt humör, bra att veta liksom


om jag ser ut såhär ser du antagligen bra ut


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0