gaaaah!

hallooj
Skoldagen gick bra och det gjorde även ränt förhöret. Efter skolan läste jag lite i en bok vi måste läsa i svenska, handlar om en ung flicka och hennes liv. Hon bor i ett sånt där land där kvinnor bara finns för att göra manen tillags och bara vara i köket blablabla ni vet vad jag pratar om. Klarar knappt av att läsa den, jag blir så jävla arg, femenist javisst, iaf efter jag hör om allt skit som händer i välrden. Ursäkta men vem fan tror männen att dom är, de gör knappast nått som inte kvinnorna gör.. vem bestämde egetligen att kvinnorna skulle sjunka så lågt som de har gjort i vissa länder.

Kan sitta och skriva om det här i timmar, och man blir så frustrerad så man inte vet vad man ska ta sig till. ska fan också skriva en bok hehe!



läs den!




Kommentarer
amanda

den boken är SKIT BRA!!!

2010-09-03 @ 14:01:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0