ett exempel på hur konstig jag är

hitta detta inlägg i carros blogg, orkar inte berätta själv så kopierade det.

Hon är för söt min bebis:

Måste bara få skryta lite! Har världens skönaste vän. Hon tänker så konstiga saker men jag älskar henne ändå !
Haha hon har gjort min dag 40 gånger bättre assssooo :D
Först på historielektionen:
Jessica:
"Asså Carro jag har tänkt på en sak! Du vet när man har munnen stängd. Tungan liksom vilar mitt i munnen då. Borde inte de bli jättejobbigt!?"
Typ något sånt sa hon. Lät jätteknasigt xD
Sen nu när vi chatta på facebook så pratade vi om en som hade sagt att det var konstig stämning mellan mig och en person.
Jessica sa att den personen skriver så konstiga saker!
då sa jag:
"Ja verkligen!!?"
Jessica:
"vem fan bryr sig om stämningen liksom haha.."
Fan va tort allt lät nu! Men lovar! Det var gaaalet kul ;D Knasboll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0