Dancing around to music in my underwear while I'm getting ready

tjenare
hemma från skolan, hade ingen idrott idag så carro och gurran följde med mig hem. Vi lagade pankakor och spela ett kul spel, galet nice.
Sen åkte vi tillbaka för att gå på våra 2 lektioner. sluta halv 4 och nu sitter jag här. Ska plugga svenska, matte och engelska idag hade jag tänkt.
Sjunger gör jag just nu, vi sjöng lite på fe lektionen så blev lite sugen haha.

Prata med mammi idag som befinner sig i spanien, hon har köpt massa saker till mig, bla en jacka som är sjukt populär där nere, och då menar jag SJUKT!
Mina päron reser väldigt ofta med jobben, det roligaste är när de kommer hem med massa saker heh ;)

mitt batteri på datan dör snart, men jag orkar inte hämta laddarn där uppe. I-lands problem.
Sitter och studerar mina naglar, sjukt coola, önska de kunde stanna så en lååååång tid! När de börjar försvinna så ska emmelie göra nya balla.

bilder från idag (snodde de från barroow)


sexigt

foodimoodi

pankakstekarn och slöis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0