-1

har varit ute och joggat med hanna, ca 3 km... fett stolt! jogging är inte min grej för 5öre. Men måste ju köra ibland. Nu är jag super seg, ska gå ner och hämta engelska läxan och göra den lite.
JAA biggest looser sverige börjar nu, såg nyss på biggest looser, alltså det engelska. love it. Jag ser väldigt ofta på vikt program, tycker det är intressant och kul att se hur mycket de går ner i vikt. Jag blir peppad själv också. Det är så fjantigt, i sverige kör dom i en lada medans i usa är det värsta spejsade lyx gym osv hehee.
Måste verkligen gå ner och ta nått att äta, håller på spy.. inte ätit middag igen, dålig vana.
hejdåå
 
emmelies mästerverk (;


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0