uuuusch

jag är så äckligt jäkla trött, funderar starkt på att skolka, nej hehe sånt gör ju inte jag. Får bara ångest, vilket är bra. Men känner att jag kommer somna på lektionerna.
Faaan fisk till mat idag, det blir bara värre och värre... Idrott har vi också, lite sådär salt i såret. Men hoppas vi ska snacka om origenteringen, den är jag iaf super nöjd och glad med.
Sen när jag kommer hem ska jag plugga matte, naturkunskap och företagsekonomi som en galning, orkaar inte. Ibland har jag fan lust att bli ett ig-barn, fast kommer aldrig bli det.
Nu ska jag ner och äta frukost och sen ska jag gå till bussen denna otroligt kalla och trista måndag morgon, byee

super dålig webb, I know. men ser inte så bra men det är glitter iaf ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0