Sluta halv 10 är bäst

Helluuu som rubriken säger så sluta jag halv 10 idag (; NK lektionen är inställd och klassrådet skolkar jag ifrån. Palla åka tillbaka om typ 4 timmar för att åka hem igen efter 30 min. Nu får jag mer tid att plugga till mina 2 prov och 3 läxor. Skiiiit mega mycket i plugget denna vecka. Och så fort jag klarat av veckan så är det bara att börja plugga till 2 andra prov. När höstlovet börjar då kommer jag få vila. Men nu är det hjärnan på högvarv varje dag som gäller. Jag fyller även år på lovet, mer att se fram till ^^ och nu på lördag fyller min bror år så ska baka tårta och fixa fint här hemma till släktkalaset. Jag skriver från jockes ipod, kommer säkert vara lite fel här och där :p nu ska jag fortsätta se på Ariel hihihi heeeej sååå <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0