nejmentjenare

igår var jag bara med hanna och Jennifer och chillade, mysmys. Gick hem rätt tidigt, var super trött. Vakna vid 9 och nu har jag pluggat i 90 minuter.
Ska följa med emmelie och klippa henne snart, väntar bara på att hon ska ringa. Måste fixa mitt hår och sminka mig också..
Jag funderar på att färga håret, är sugen på lite förändring.. men håret blir så slitet så vet inte om jag orkar fixa med det så mycket man måste göra efter en färgning...
ska titta runt lite på google efter hårfärger, kanske ska fixa det lite ljusare.. eller? kanske lite åt det röda hållet.. humm svårt val får se.

Ikväll ska jag kanske på middag med mina favorit tjejer, får se hur det blir med det ;)
Nu messa emmelie så ska börja fixa mig, hejdåå

lycka



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0