matte prov (x) FE (x) Spanska ( ) NK prov ( )

kom hem ca halv 6, matte provet har jag ingenaning om hur det gick, hoppas på vg iaf. Läxförhöret gick inte så bra och desamma gäller skolfotot.
Men ändå var den här skoldagen rolig, flumma runt med alla och gjorde gud vet vad. tog massa bilder, gurran och jag snacka under svenska filmen så lärarn sa till oss, ooopsii.
Har varit flum hela veckan, säkert för att jag är så trött och stressad hela tiden. Så fort man har klarat av ett prov eller läxförhör så väntar 3 nya. Håll ut Jessica, håll ut!

Nu ska ni få se bilderna från idag :D


Josefin jag (skit ful btw haha) tessan madde och sophia

min powerpoint

josefin gurran och jag

jag gurran och josefin hehehe

jag hahahha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0