jobbigt värre

var på informations möte idag, jag är representant för min linje och ska stå på massa mässor och prata för samgymnasiet, vi ska lära oss hur det nya skolsystemet ska bli. Kommer bli svårt att prata om nått som vi själva inte har upplevt, men vad ska vi göra. nån måste ju börja nångång.

Nu är jag hemma och är sjukt trött och orkar verkligen inte inte inte plugga. Trodde att den här veckan skulle bli någolunda chill, plugga lite lätt till provet nästa vecka och lära in engelska glosorna. men såklart kommer antonio med värsta spanska läxan. Vem fan sa att sam-ekonomi var slappt?, säkert naturare, men de har ingenaning. Så jävla nöjd med mitt val, man sla verkligen inte lyssna på vad andra säger, sam-ekonomi är bäst.

Massvis med glosor, typ 30 st sen ska vi lära oss en låt och tillsist ska vi skriva en uppsats, halleluja.
Okej ska läsa historian, plugga in spanska och engelska glosorna sen är det dags för daaans! ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0