du klarar det

hejhej
vad är kl? 10 och jag är hemma hehe, nej men hade ingen nk idag och pallar inte gå på mentorstiden liksom. Men vi fick värsta läxan att göra, labbraporten om tvättmedel ni vet? men jag och carro gjorde den i söndags så man kan plugga histora idag ist, prov imorgon!!
Känns som om jag inte kan nååttt! ska verkligen plugga stenhåårt! Fick mvg på spanska läxförhöret btw hehe.

Måste berätta vad som hände igår, jag och carro sitter och väntar på bussen hem.
Då säger jag : jag brukar alltid önska att mamma eller pappa åker förbi här så jag får åka bil hem, carro svarar, jag med.
Gissa vad som händer sen, carros pappa kommer med sin bil haha så carro hoppa in och lämna mig kvar, mina päron åkte inte förbi minsan.
vafan är chansen liksom, när vi just pratar om det. Sjukt!


Nu ska jag iaf vara en duktig tjej och börja plugga, önska mig lycka tilll

madde tog smygbild på mig hehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0