10/10-10

kan inte fatta att jag fick mvg på matte provet, är otroligt glad. Ska läsa lite i historia boken och plugga in några engelska glosor och sen får pluggandet vara slut för idag. Har faktiskt tränat också (; Imorgon har jag svenska (och vi ska bara se på film) sen har jag idrott och sen slutar jag vid 12, alla lärare ska på nått möte eller nått. SUUPER skönt.
Ska till stan med min favorit tjej carro och shoppa lite. Fika och äta lunch, ha det otroligt mysigt hih.
Sitter just nu och ser på glee, puck är så jävla het!
Ska nog gå ner och äta lite av min tårta, den är super god! tur att det blev lite över! ;)
Ha en bra söndaaag


jag och min fina vän


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0