trötter

stod på mässan igår ju, 7 timmar! snacka om att fötterna gjorde mega ont. Men det gick bra, pratade med massvis och kände att jag verkligen gjorde nått under dagen. kl 4 drog jag carro och tessan hem från mässan, jag åkte hem till carro, vi tog hundarna på promenad hem till mig, mata elivs och sen hem till carro igen.
Åt pizza till middag, bakade ljus kladdkaka och sen invänta Tessna och Emmelie.
Spela med anda ord, såg sen på film. Åkte hem vid halv 1. Var super mega trött, gick ju upp 7 pga mässan. Somna bums!

Haha hela lördagen!
Nu har jag skrivit klart engelskan, måste bara fixa till den lite men det ska jag göra en annan dag. Skrivit lite på svenskan också, nu ska jag bara chilla resten av söndagen. En ny vecka imorgon och det känns som om prov och inlämningsuppgift högen bara växer.
Trodde vi hade 2 inlämningar och 1 prov kvar. visade sig att vi har 3 prov kvar, det här kommer gå åt skogen.
Nu ska jag se en film tror jag, hejdåå


gammal bild på mig hehehe


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0