tisdag

nejmentjaaa!
Började 8.20 med spanska, fick en läxa till fredag och problemet är följande: har matte prov på torsdag så tänker lägga all kraft på den, och sen på torsdag kväll ska jag sitta på älvsjömässan heeela kvällen. Ingen tid för spanska skit.
Aja efter spanskan hade vi naturkunskap, där disekerade vi får lunga + hjärta. Jag och Carro lekte doktorer, lyfte här, klippte där osv.
Sen hade vi mentor och sen var skoldagen slut för min del.
Åkte hem med hanna, och efter det pluggade jag och hanna ända till 5, alltså ca 4 timmar, good jobbbbb ffs!

Har precis ätit klart middagen och ska snart dra till dansen i kylan. Är trött och 0 % taggad att gå ut, det är ju iskallt! Dansen ska bli kul som alltid ;)
Nu ska jag göra annat pussisar


bff


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0