Måndag

cooooolt! testa nyss tidsinställt inlägg och upptäkte att man kan göra i dåtid också, så kan göra så jag skrev det här inlägget för 1 timme sen, niice!

MVG på företagsekonomi provet, så blir mvg i slutbetyg i A-kursen. vi har redan börjat med B-kursen nu, hårdkörning!
Efter skolan så drog jag och Sophia hem till mig och såg på stolthet och fördom. Vi ska ha prov på den filmen på engelskan så vi tänkte att det var bra att se på filmen så man kan förstå engelska texten och frågorna bättre.
Jag och sophia höll på snacka heeela filmen om hur romantisk den var, och det är den ju också.

Hade hört att den var dålig men den var jätte bra, inte sådär löjlig som dagens romantiska filmer är. Man kunde ju inte motstå Mr. Darcy! Han var så gullig och snäll.


becomingjane3.jpg Mr Darcy n Lizzy image by Dorabella


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0