måndaag!

inga skridskor idag inte, told you sooo! Vi gjorde typ massa övningar, var skit kul. En av de roligaste idrottlektionerna.
Vi gjorde massa mänsliga skulpturer. Jag och carro gjorde också en ganska svår övning, men vi klarade det ;)
Hade ingen FE så slutade 2, kom hem halv 3 och satte med med svenskan. Nu har jag gjort den i en timme typ, nu får det vara nog för idag.
Den ska vara inne om ca 2 veckor tror jag så räcker om jag gör 1 sida per dag. När jag är klar kommer häftet bestå av ca 16-20 sidor, kanske mer.
Ska ta rast nu och sen måste jag råplugga matte, sen nångång under kvällen kommer Em hit. Hon ska fixa mina naglar som vanligt ;)

Nu måste jag hämta matte böckerna, hejsveejs

blir massa blandade bilder:

först mina nuvarande naglar: (skit dålig webb, men det är guldglitter)


Sen mina örhängen jag fick när jag fyllde år av tjejerna i klassen :)♥


sedan bilder från idrottslektionen idag:

Madde, tessan (bakom madde haha) och Carro

Gurran, Carro (luften) burran (under) och josefin

gurran carro(luften) josefin sophia burran(luften) jag

jag carro sophia gurran och josefin, the human centipede. BALL VA



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0