hehehahahohohihi

jag dör, det är så löjligt aaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!
haha var tvungen, stör mig på en grej så otoligt mycket, och det är så otroligt mega löjligt så jag spyr.
Annars har dagen varit riktigt rolig, hade ingeb idrott så jag och carro drog hem till henne, såg på ung och bortskämd och sen laga vi mat ;)
Sen flöt lektionerna på...
Och nu till det roliga, jag och carro grät så roligt det var, inte skrattat så mycket på länge: (bara vi som fattar hur roligt det är men säger ändå)

jag och carro sitter på en bänk på NT då kommer Dhaif.

Carro: Dhaaaaif
Dhaif: *väner sig om och vinkar*
Jag: där är Andreas också..
Carro: andreaaaaaaas
Andreas: *vänder sig om, ser förvirrad ut tills han ser oss, vinkar*
 
Killarna kommer tillbaka

Andreas: vad gör ni här?
Carro: vi väntar på bussen, den kommer förbi här snart

killarna tittar omkring sig och ser fövånade ut

jag och carro: asgarv

Killarna går iväg

Dhaif: hej då GLAD PÅSK

Carro: desamma

vi inser misstaget och dör av skratt.


haha såååååå!


våra stunder är oslagbara♥


Kommentarer
Den bästa!

HAHAHAH döööör av garv bara jag tänker på de xD HAHAH gjorde min dag :D :D :D

2010-11-29 @ 23:11:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0