bitter

asso vad är det här. Är så otroligt trött på ständiga små konflikter och annat skit. Är det bara jag som vet hur man ska bete sig i detta samhälle, verkar så.
är super irreterad! fast är glad för jag gjorde "plugget" för dagen. Så är fri ända fram till dansen börjar. Imorgon har jag läxförhör på debet och kredit, orkar inte bry mig. Känner ändå att jag fattar lite av det där. Har ingen engelska imorgon så slutar 2. Måste även börja plugga till NK provet, Historia prover och Företagekonomiprovet och idag fick jag reda på att vi ska ha spanska prov också.
4 prov och 2 inlämningar, lovely!
kommer dö!

Nu ska jag lyssna på musik och fundera igenom alla dessa människor i mitt liv!


dansdansdans låten:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0