Mars 24, 2010

skolan + träning avklarad! fick veta våra spanska resultat, fick VG samt MVG på de två proven, hoppas på att det tredje som vi gjorde idag ska gå lika bra.
Annars så åt jag madde och sophia på tastys idag, mysmys och alla verkade gilla mitt linne också haha! Sen drog jag och sophia och tränade och det gick bra, var lite seg från dansen, framförallt i benen men det gick bra iaf. Ska snart få mer träning, ska gå ut och gå en lång promenad med bästa carro! ska bli askul!! men hon svarar inte på mitt sms den apan men hon äter väl eller nått ;P
En bra sak är att jag har inget att plugga idag, har gjort klart alla läxor duktig som jag är ;)
Nu ska jag lyssna på musik och vänta på att carro ska bli klar :love:


haha gammal bild ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0