söndaag

haha lite arg där innan. Darin eller Eric skulle ju lungt vinna, men fan rösta på henne ? herregud sverige inte konstigt att vi alltid ligger sist. Satt hemma hos hanna och titta och vi båda var skit sura och arga. Sen gick vi till Amanda och såg på SAW 6, dålig och psyko film!
men annars har jag vaknat nu denna söndag och har pluggat både matte och spanska. Ska plugga mer senare. Kl 3 kommer kusinerna till oss, har inte sett dom på länge för de kom hem från florida typ nyss så ska bli kul att de kommer. Fast att det är söndag drar ner mitt humör.
3 veckor kvar till påsklovet, längtar skarpt! Nu ska jag se på några The hills avsnitt, love it ;):love:


maddebaby och jag på idrotten ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0